Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/futurysta/domains/studio-wizerunku.pl/public_html/wp-content/plugins/arvo-framework/core/less/Less.php on line 9576 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/futurysta/domains/studio-wizerunku.pl/public_html/wp-content/plugins/arvo-framework/core/less/Less.php on line 9584 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/futurysta/domains/studio-wizerunku.pl/public_html/wp-content/plugins/arvo-framework/core/less/Less.php on line 9589 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/futurysta/domains/studio-wizerunku.pl/public_html/wp-content/plugins/arvo-framework/core/less/Less.php on line 9595 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/futurysta/domains/studio-wizerunku.pl/public_html/wp-content/plugins/arvo-framework/core/less/Less.php on line 9605 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/futurysta/domains/studio-wizerunku.pl/public_html/wp-content/plugins/arvo-framework/core/less/Less.php on line 9608 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/futurysta/domains/studio-wizerunku.pl/public_html/wp-content/plugins/arvo-framework/core/less/Less.php on line 9628 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/futurysta/domains/studio-wizerunku.pl/public_html/wp-content/plugins/arvo-framework/core/less/Less.php on line 9633 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/futurysta/domains/studio-wizerunku.pl/public_html/wp-content/plugins/arvo-framework/core/less/Less.php on line 9654 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/futurysta/domains/studio-wizerunku.pl/public_html/wp-content/plugins/arvo-framework/core/less/Less.php on line 9661 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/futurysta/domains/studio-wizerunku.pl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2858 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/futurysta/domains/studio-wizerunku.pl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2862 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/futurysta/domains/studio-wizerunku.pl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3708 Szkolenia – PR

Szkolenia

Czas trwania szkolenia: 24 godziny (3 dni x 8 godzin)

 

Moduł 1. Skuteczna sprzedaż– techniki i metody

  1. Sprzedaż jako proces
  • Od czego zacząć?
  • Cele Klienta, cele handlowca – jak to pogodzić?
  • Etapy obsługi Klienta
  1. Poszukiwanie Klienta
  • Co musimy wiedzieć o Kliencie
  • Od czego zależy skuteczność handlowca?
  • Model Kano – zależność cech produktów/usług i zadowolenia Klienta
  1. Nawiązanie kontaktu z Klientem
  • Pierwsze wrażenie – i co dalej?
  • Dostrajanie, kontrola komunikacji niewerbalnej, budowanie relacji
  • Konstruktywna komunikacja w kontakcie z Klientem
  1. Identyfikacja potrzeb Klienta
  • Sytuacja, dążenia, potrzeby Klienta
  • Kontrola komunikacji werbalnej
  • Techniki zadawania pytań – Model SPIN
  • Techniki aktywnego słuchania
  1. Prezentacja oferty
  • Metody argumentacji w kontakcie z Klientem
  • Techniki wywierania wpływu
  • Przekonywanie i techniki perswazji
  • Język korzyści
  1. Co zrobić z obiekcjami?
  • Po pierwsze – zapobiegaj
  • Reakcja na obiekcje i zastrzeżenia
  • Kontrola emocji
  • Czy handlowiec może być asertywny?
  1. Zamknięcie sprzedaży
  • Sygnały zamknięcia
  • Podsumowanie rozmowy handlowej
  • Zwiększanie sprzedaży – cross selling, up selling, down selling

 

Moduł 2. Social media w biznesie

  1. Social media w relacji z konsumentem
  • Instagram – przyjaciel czy wróg?
  • Facebook, jaka promocja przepisem na sukces
  1. Tworzenie contentu w social media.
  • przydatne narzędzia,
  • dobre praktyki w niewielkich biznesach
  1. Wykorzystanie Facebooka w relacji z klientem
  • Jak wykorzystać algorytmy Facebooka by zwiększyć sprzedaż w firmie
  • Jak zwiększyć zasięgi na Facebooku?
  • Częstotliwość dodawania informacji z zależności od branży
  1. Współpraca z influencerem.
  • Kim są influencerzy i jaki mają wpływ na decyzje konsumentów ?
  • 11 sprawdzonych zasad pracy z influencerem

 

Moduł 3. Wykorzystanie fotografii w marketingu.

  1. Wprowadzenie
  • Pojęcia obecne w fotografii
  • Praktyczne wykorzystanie fotografii w firmie
  1. Promowanie i sprzedaż przez fotografię
  • Jak robić zdjęcia by sprzedawały nasze produkty?
  • Wykorzystanie darmowych narzędzi do fotografii produktowej
  • 1 zdjęcie sprzedaje 1000 produktów

 

Moduł 4. Określenie indywidualnej ścieżki rozwoju dla każdej z firm odbywających szkolenie.

 

Zajęcia prowadzone są w formie warsztatowo – treningowej. Podstawowe treści przekazywane są przez w formie mini-wykładu lub prezentacji. Zasadniczą część szkolenia stanowią zadania i ćwiczenia praktyczne realizowane grupowo lub indywidualnie, testy umożliwiające diagnozę kompetencji, symulacje, gry, dyskusje oraz analizy przypadków dostosowane do tematyki szkolenia.

 

Zapraszam do udziału w szkoleniu

Enter your keyword